Sorprèn al Dia de la Mare amb els regals més originals. Descobreix les millors idees AQUÍ>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Set Loewe Esencia Eau de Toilette

Grandàries
Color:
100 ML
Disponible
100 ml / 76.80€
76,80 €
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Bonet Supreme Nourishing Oil 10 ml Per compra superior a 140€, de regal 1 Oli Hidratant Júlia Bonet de 10ml de la Línia Gold. Promoció vàlida a partir del 24/04/2025 fins al 04/05/25 o fins a finalitzar les existències. Exclusiu per a clients Beauty Club. Consulta condicions a la botiga.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,15€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Set Loewe Essència Eau de Toilette. La fragància original per a home, ara en un nou flascó ple de color formant part de l'arc de Sant Martí botànic de LOEWE.

Una fragància inspirada en l'ADN, el codi de la vida que ens defineix cadascun de nosaltres com a únic i alhora el canvi més petit té l'efecte més profund: universal però únic.

Una fragància composta per més de 200 elements i connectada amb l'olor enfustat d'un bosc.

Aquest cofre regal exclusiu conté:

LOEWE Essència EDT 100ml, un vial a joc de 10ml i un vial de 10ml d'una olor complementària, LOEWE Solo Cedro EDT.

Vaporitzar a les zones de calor del cos per a una major intensitat i durada de la fragància.

Notes Olfactives: Bergamota de Sicília - Llimona - Gerani - Lavanda - Estragó - Nou moscada - Sàndal - Vetiver d'Haití - Ambre - Almizcle.

Va bien con