- -20%
-
"
width="100%"
alt="Pigment Control Patch Anti-Imperfections Pell Jove"
title="Pigment Control Patch Anti-Imperfections Pell Jove" />
Pigment Control Patch Anti-Imperfections Pell Jove
Más información
Pigment Control Patch Anti-Imperfections Pell Jove. Pegat per reduir les taques de pigmentació posteriors a les imperfeccions.
Conté tecnologia hidrocol·loide que consisteix a formar una capa protectora (pel·lícula d'uretà) que actua com un escut, creant un entorn humit favorable per a la regeneració cel·lular.
En protegir la zona tractada, els pegats ajuden a reduir gradualment l'aparició de taques fosques i acceleren el procés de reparació de la pell, per aconseguir una pell més uniforme i lluminosa.
Usar tantes vegades com es vulgui, a la nit, sobre la pell neta aplicar el pegat sobre la taca i deixar actuar durant almenys 6 hores.
Niacinamida 2%, àcid salicílic
*Aquesta llista d’ingredients té únicament caràcter informatiu; atès que la composició dels productes pot canviar, consulteu sempre la llista d’ingredients de l’envàs per obtenir la informació més actualitzada.
Alternatives disponibles
Aquest producte està esgotat. Et recomanem aquestes opcions similars disponibles.






