El registro a la newsletter se ha completado satisfactoriamente

Tulipmania Hand Wash

Sizes
Color:
450 ML
Disponible
100 ml / 10.43€
46,95 €
Color:
450 ML RECÀRREGA
Disponible
100 ml / 8.60€
38,70 €
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,70€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Netejador de Mans Tulipmania

Amb una mida que s'adapta perfectament als nostres flascons clàssics, la recàrrega del netejador de mans de 450 ml permet continuar còmodament amb la seva rutina i reutilitzar el flascó.

Una delicada fórmula de neteja que deixa a les mans una luxosa suavitat subtilment impregnada amb les icòniques aromes característiques de Byredo.

El vigorós batec de les flors al mercat. Tulipmania és una fragància floral vibrant que harmonitza la frescor de la fresia i de la tulipa amb el refinament de les fustes clares.

Completeu la vostra rutina amb el sabó i la crema de mans de la gamma Tulipmania per gaudir d'una experiència plaent i una fragància duradora.

No aplicar sobre la pell irritada o ferides, evitar el contacte amb els ulls.

Part superior: Fresia

Cor: Acord de tulipa

Base: Blonde Woods

Va bien con