Set Acqua di Gioia Eau de Parfum & Loció Corporal
Más información
Cofre de Nadal amb Acqua di Gioia Eau de Parfum d'Armani.
Descobriu el Cofre de Nadal Acqua di Gioia de Giorgio Armani, una edició limitada que celebra la frescor, l'elegància natural i l'optimisme femení.
Aquest estoig de disseny festiu en vermell i plata conté l'Eau de Parfum de mida 100 ml, una Mini Talla de 10 ml i una loció corporal de 50 ml, perfecta per a una rutina sensorial completa.
Acqua di Gioia és una fragància floral enfustada amb un inici vibrant de llimona primofiore acompanyat per un corrent refrescant de menta.
Al cor, el gessamí d'aigua aporta sofisticació i lleugeresa cristal·lina, mentre que el fons combina fusta de cedre amb sucre morè i llada per a una estela càlida, sensual i envoltant.
El flascó, de disseny orgànic i corbes inspirades en la natura, simbolitza la visió estètica de Giorgio Armani: pura, essencial i contemporània.
El tap verd maragda, com una pedra preciosa, segella aquesta joia olfactiva dedicada a la dona que viu en harmonia amb el seu entorn i amb si mateixa.
Una celebració de l'esperit lliure, la serenitat i la joia. Ideal per a dones autèntiques, connectades amb la natura, i perfecta per regalar per Nadal o el Dia de la Mare.
Aplica la fragància sobre els punts de pols nines, coll i interior de colzes per a una fixació òptima. Utilitza la loció corporal per hidratar la pell i perllongar l'aroma.
559909 10 - INGREDIENTS: ALCOHOL • PARFUM / FRAGRANCE • AQUA / WATER / EAU • LIMONENE • BENZYL SALICYLATE • BENZYL ALCOHOL • HYDROXYCITRONELLAL • CITRONELLOL • ALPHA-ISOMETHYL IONONE • HEXYL CINNAMAL • ETHYLHEXYL SALICYLATE • BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE • LINALOOL • GERANIOL • CITRAL • BENZYL BENZOATE • CINNAMAL • METHYL 2-OCTYNOATE • EUGENOL • CI 61570 / GREEN 5 • CI 17200 / RED 33 (F.I.L. N70021699/3).