"
width="100%"
alt="Scented Bath Rose Champagne Shower Set"
title="Scented Bath Rose Champagne Shower Set" />
Scented Bath Rose Champagne Shower Set
Grandàries
Color:
200 ML
Disponible
100 ml / 2.66€
5,31 €
Aconsegueix un regal per a aquest producte
Júlia Travalo Blue
Regal *Caixa Júlia + flascó recarregable en compres superiors a 120 €.Fins al 14/02/2026 o fins a fi dexistències. *Caixa subjecta a disponibilitat i limitada segons existències.
Aconsegueix un descompte en les teves compres
–20% de descompte en fragància + cosmètica. *Descompte aplicat a la unitat de menor valor. Promocions no acumulables.
Aconsegueix un descompte en les teves compres
–20% de descompte en dues o més fragàncies. *Descompte aplicat a la unitat de menor valor. Promocions no acumulables.
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,08€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.
Más información
Idc Institute set Scented Bath Rose.
Aquest exquisit pack de la col·lecció Scented Bath Rose inclou un gel de dutxa i una loció hidratant, tots dos amb una delicada i embriagadora aroma a flor de cirerer.
Set de regal cosmètic, bàlsam hidratant 200 ml, gel de dutxa aromàtic 200 ml, per a tot tipus de pells.
EAN13:
8436616358761
Quantitat:
200 ML
Tipus de Pell :
Tot tipus de pell
Tipus de Marca:
Mass Market
Necessitat a cobrir:
Hidratació
Va bien con





