"
width="100%"
alt="Mirto Hand/Body Wash"
title="Mirto Hand/Body Wash" />
Mirto Hand/Body Wash
Más información
Acqua Di Parma Mirto gel per a mans i cos.
Transporta els teus sentits a un oasi de calma i harmonia amb aquest netejador multiusos per a mans i cos, amb accents de brisa marina i fresques notes de ginebre, que deixa la pell neta i lleugerament perfumada amb una fragància regeneradora Mirto di Panarea
Inspirat en la tranquil·litat i l'atmosfera misteriosa d'una illa suspesa en el temps, el Netejador de Mans i Cos és una fórmula versàtil de doble ús que deixa la pell neta i lleugerament perfumada amb una fragància regeneradora Mirto di Panarea Mediterrani i sumptuoses propietats que deixen la pell neta, suau i hidratada.
Perfecte com a netejador de mans oa la dutxa per al cos, s'aplica sense esforç sobre la pell amb una delicada textura escumosa agradable i fàcil d'aclarir.
Amb delicats ingredients netejadors i glicerina, els tocs de brisa marina i les notes fresques de ginebre aporten una sensació de calma i harmonia, sinònim de l'esperit salvatge de Panarea.
Presentat en una ampolla de plàstic reciclat amb una bomba de rosca extraïble per optimitzar el procés de reciclatge, el producte també va acompanyat d´un envàs secundari fabricat amb paper certificat FSC.
Una experiència de luxe que deixarà la teva pell impregnada parfum de Mirto di Panarea per a una sensació denergia durant tot el dia.





