El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

Infusion de Santal Chai Eau de Parfum

Grandàries
Color:
100 ML
Sin existencias
100 ml / 98.50€
98,50 €
Aquest producte ha estat incorporat fa poc al nostre catàleg com a novetat de llançament al mercat, o perquè hem vist que interessava als nostres usuaris. No esperis més prova-ho!
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 1,48€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Prada Infusion de Santal Chai Eau de Parfum Unisex, enfustada mescada.

Prada Les Infusions, Infusió de Santal Chai Eau de Parfum és una fragància lluminosa, enfustada i de matisos lactis, que fusiona el sàndal cremós amb un acord especiat de chai latte, per a una aroma càlida, acollidora i sofisticada. Les seves notes cítriques brillants eleven la fragància amb una frescor espurnejant, mentre que els mescs aporten una sensació reconfortant i íntima. Aquest Eau de Parfum unisex explora les facetes cremoses i lletoses del sàndal, fusionant calidesa i un toc subtil d'espècies en una composició addictiva que evoluciona amb la calor del cos per a una experiència duradora. El luxós flascó en tonalitats marrons, coronat amb textura de cuir Saffiano camel, reflecteix l'elegància i la sofisticació de la fragància, convertint-la en la incorporació perfecta per a la teva col·lecció. Prada Les Infusions aconsegueix una fusió única entre vostè i la seva essència, revelant facetes inesperades d'ingredients icònics per oferir una experiència de perfum personal i inoblidable.

Apliqueu l'Eau de Parfum als punts de pols com els colzes i els genolls. Eviteu fregar la pell per preservar la fragància. Torneu a aplicar als canells després de rentar-se les mans amb freqüència si cal. L´aroma s´intensifica amb la calor corporal i evoluciona al llarg del dia per a una experiència duradora.

ALCOHOL • PARFUM / FRAGRANCE • AQUA / WATER / EAU • TETRAMETHYL ACETYLOCTAHYDRONAPHTHALENES • CITRUS AURANTIUM BERGAMIA PEEL OIL • CARVONE • LIMONENE • LINALYL ACETATE • BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE • COUMARIN • LINALOOL • SANTALUM ALBUM OIL • PINENE • ALPHA-ISOMETHYL IONONE • SANTALOL • PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE • VANILLIN • GERANIOL • JUNIPERUS VIRGINIANA OIL • CITRONELLOL • ISOEUGENOL • ISOEUGENYL ACETATE • TERPINEOL • GERANYL ACETATE • TERPINOLENE • BETA-CARYOPHYLLENE • CITRAL • CITRUS AURANTIUM PEEL OIL • TRIMETHYLCYCLOPENTENYL METHYLISOPENTENOL • ALPHA-TERPINENE • FARNESOL • BENZYL BENZOATE • CI 14700 / RED 4 • CI 19140 / YELLOW 5 • CI 60730 / EXT. VIOLET 2 • CI 42090 / BLUE 1 (F.I.L. N70069384/1).

Va bien con