Aquest estiu et tornem el 50% de les teves compres en cupons bescanviables i, per compres a partir de 130 €, t’emportes un regal! Veure més AQUI>>
El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Grandàries
Color:
90 ML -29%
Sin existencias
100 ml / 1.54€
1,95 € 1,39 €
Color:
400 ML -30%
Sin existencias
100 ml / 0.61€
3,45 € 2,43 €
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,04€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Idc Institute Gel de dutxa Aloe Vera.

L'Aloe Vera Shower Gel d'IDC Institute neteja suaument la pell mentre proporciona frescor i hidratació gràcies a la seva fórmula enriquida amb àloe vera. La seva escuma lleugera i delicada elimina impureses respectant la barrera natural de la pell. Ideal per a ús diari, deixa la pell suau, fresca i revitalitzada, convertint la dutxa en un moment de cura i benestar.

Aplica el gel de dutxa amb àloe vera sobre la pell humida i fa un massatge suau fins a formar una escuma lleugera. Aclareix amb abundant aigua i fes-lo servir cada dia per netejar la pell, mantenir la seva hidratació natural i gaudir d'una agradable sensació de frescor i benestar.

Va bien con