El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament

perfumería júlia

La perfumeria i la cosmètica selectiva al servei de la bellesa personal.

julia bonet

l'empresa

Perfumería Júlia

En 1939 La Sra. Júlia Bonet Fité obre el primer establiment JÚLIA.

fundadora

La Sra. Júlia Bonet Fité

JÚLIA ESPAÑA PERFUMS SAU creada el 1998

Avda. Puigcerda, 7

08185 Llica de Vall – Barcelona

info@perfumeriajulia.es

Tel. 902 932 033

Fax. 973 228 401

PERFUMERIA JÚLIA SA creada el 1939

Avda. Carlemany, 115

AD700 Escaldes – Engordany

Tel. +376 892 200

Fax. +376 861 051

història

Inici i consolidació

La Sra. Júlia Bonet va néixer a Andorra l'any 1922. Als 17 anys obre una perruqueria als baixos de casa seva; aquest seria el primer establiment de lempresa.

L'any 1939, Andorra era un país eminentment rural, sense teixit comercial i comunicacions terrestres precàries amb els països veïns. Espanya sortia de la Guerra Civil i els productes bàsics escassejaven i França es trobava a les albors de la Segona Guerra Mundial. A aquest context cal sumar-hi les dificultats pròpies de ser dona en aquella època.

Tot i les circumstàncies adverses, la senyora Júlia va saber veure l'oportunitat de negoci i va tenir la força i l'entusiasme necessaris per desenvolupar-lo. Perquè el seu negoci progressés la senyora Júlia havia de desplaçar-se personalment a Tolosa a buscar els productes necessaris i sempre tornava amb productes cosmètics que ni a Andorra ni és Espanya es podien aconseguir (labials, laques d'ungles, fragàncies…).

Des dels inicis, Júlia va voler associar el millor producte amb la millor atenció al client, binomi que avui encara continua sent la clau de l'èxit de l'empresa ja que ha sabut transmetre'l a tots els seus col·laboradors. Així, va sorgir PERFUMERIA JÚLIA.

tienda antigua júlia

En aquesta etapa de la seva vida, va conèixer el que seria el seu marit: Don Pere Zamora. Poc temps després de contraure matrimoni aquest va deixar la seva feina i es va incorporar al que seria negoci familiar.

El treball constant i la dedicació del matrimoni i dels que els envolten, van impulsar el creixement del negoci amb l'obertura de nous punts de venda per tot el Principat.

D'aquesta unió naixerien Anna Maria, Melània i Immaculada Zamora. Les tres filles han exercit durant alguns anys professions relacionades amb les seves carreres universitàries respectives però han acabat incorporant-se totalment en la direcció del negoci familiar.

Als anys 80, la senyora Júlia ja havia construït el nucli de l'actual organització. Compte ja amb 11 establiments al Principat d'Andorra i una seu central amb un edifici avantguardista que aviat es convertiria en un dels edificis més emblemàtics d'Andorra.

En aquesta dècada, la família llança al mercat l'Eau de Toilette Júlia per a dona, una fragància elegant, fresca i natural, resultat de l'experiència recollida i es crea una estructura empresarial que permet la venda i la difusió. Aquest és el primer producte de la línia de productes Júlia actual.

Als anys 90, PERFUMERIA JÚLIA tenia ja un gran volum de clients fidelitzats, majoritàriament d'Espanya i França que es desplaçaven fins als establiments andorrans per rebre consell dels millors professionals i adquirir productes de perfumeria i cosmètica selectiva.

A 1995, d'acord amb l'objectiu de buscar sempre el màxim benefici per al client i premiar així la seva fidelitat, es crea la targeta “Júlia Card”, programa que compta actualment amb 700.000 clients, i que es complementa amb el llançament de la revista “Júlia News”, pionera durant els 90 al sector de la perfumeria.

l'expansió

Créixer mantenint els valors de sempre

PERFUMERIA JÚLIA, encara que tingui un caràcter familiar i les seves arrels siguin andorranes, sempre ha mostrat determinació per créixer i exportar el seu model de negoci després de les fronteres del Principat.

A 1999 es pren una gran decisió ja que l'empresa familiar es troba en un moment dolç, amb quinze establiments és líder al mercat andorrà en distribució de perfumeria i cosmètica selectiva, és un referent de qualitat per a proveïdors i clients i, a més, la primera i segona generació de la família ja està integrada al grup directiu. En aquest context, Júlia emprèn un nou repte i inicia l'expansió pel territori espanyol amb l'obertura de dos nous establiments a Osca i Tarragona. Fins a l'any 2001 l'aposta per créixer a Espanya és alhora consistent i cautelosa. S'inauguren JÚLIA Manresa, Reus i Rambla de Catalunya a Barcelona.

mapa expansión perfumería Júlia

La gran expansió es concentra entre els anys 2002 i 2007, període en què es materialitzen 26 obertures a Espanya i 5 a andorra. En sis anys es consolida la posició al Principat, a Catalunya ia Aragó, i es desembarca a la Comunitat Valenciana, Madrid, Navarra, la Rioja, Andalusia i Cantàbria.

Obertures durant aquesta fase a Espanya: Iradier, Tortosa, Terrassa, Castelló, Sabadell, Platja d'Aro, Portaferrissa, Saragossa, Granollers, Vic, Logronyo, Vilanova i la Geltrú, Pamplona, València, Marbella, Puerto Banús, Rambla Catalunya 49, Elx, Alacant, Mataró, Terrassa II, Muntaner, Sitges, Almeria, Madrid i Saragossa II.

Als anys 2008 i 2009 coincidint amb la desacceleració econòmica mundial, PERFUMERIA JÚLIA inaugura nous establiments a Figueres i Andorra.

Aquests darrers anys, el cicle econòmic ha estat desfavorable, però PERFUMERIA JÚLIA reprèn la seva expansió amb molta força. El 2010 s'integren a l'empresa 3 nous establiments procedents de la tradicional cadena Perfumeries Ana i s'inaugura un punt de venda a l'exclusiu Centre Comercial Pedralbes Centre de Barcelona.

A 2011 comença amb l'obertura del segon establiment a la ciutat de Reus i el desè punt de venda a Barcelona, al Centre Comercial L’Illa Diagonal; d'aquesta manera PERFUMERIA JÚLIA es consolida com un referent en perfumeria i cosmètica a la Ciutat Comtal i Reus.

El 2011 es va convertir en un any especialment dur ja que el 3 de setembre mor la Fundadora i Presidenta de PERFUMERIA JÚLIA, la senyora Júlia Bonet Fité. La Sra. Júlia va ser una persona excepcional, lluitadora i honesta, amb una vida dedicada al negoci i al sector; se la reconeix com una gran dona que va formar part de la transició d'un país. Tot i aquesta irreparable pèrdua, amb gran fermesa, les filles, Anna Maria, Melània i Imma, donen continuïtat a la seva inquietud de continuar fent créixer el negoci i firmen així, a finals d'any, l'adquisició de nou punts de venda a Madrid , de la Cadena familiar Perfumeria Oriental.

El passat 23 de desembre del 2017 va donar lloc la nova obertura d'un dels establiments de Perfumeries Júlia a Vilafranca. Compte amb una superfície de més de 250m2 on s'uneixen la tradició i l'experiència, un espai on gaudir de les millors marques de fragàncies, cosmètica selectiva i maquillatge. Com sempre amb la millor atenció personalitzada de la mà de les nostres expertes conselleres de bellesa.

tienda illa diagonal perfumería júlia

És molt important destacar l'operació Oriental, no només per l'aposta decidida de continuar creixent, sinó també pel cop d'efecte que representa consolidar-se a la capital espanyola amb 10 punts de venda ubicats als carrers més estratègics i amb més de 60 conselleres de bellesa contractades, la majoria, de l'oriental.

Aquest esperit empresarial que presenta fins avui, va permetre a PERFUMERIA JÚLIA, finalitzar el 2012 amb 50 punts de venda propis a tot Espanya i 20 a Andorra, amb l'obertura de Salamanca i iniciar el 2013 amb l'obertura al maig d'un nou establiment a el Centre Comercial Gran Jonquera. En termes generals, PERFUMERIA JÚLIA es mostra satisfeta de la trajectòria forjada durant tots aquests anys a nivell sectorial i afronta el futur amb responsabilitat, optimisme i els valors sòlids de sempre.

Premis i guardons

L'any 2004, neix per iniciativa de les revistes sectorials BeautyProf i selectiu, els premis "Perfumeria de l'Any" que són un fidel reflex de la realitat de el sector cosmètic a Espanya. Perfumeria Júlia ha estat guardonada en totes les edicions amb alguns dels premis concedits.

Millor Perfumeria:

(5 anys) 2006 - 2009 - 2013 - 2014 - 2015

Millor Imatge:

(6 anys) 2007 - 2008 - 2009 - 2014 - 2015 - 2016

Millor Iniciativa de Formació:

(4 anys) 2010 - 2011 - 2016 - 2019

Millor Iniciativa Comercial:

(2 anys) 2014 - 2015

Millor iniciativa de Formació:

(1 any) 2019