"
width="100%"
alt="Hydra3 Contour"
title="Hydra3 Contour" />
Hydra3 Contour
Más información
Gel hidratant redensificant per a contorn d'ulls Hydra3 Contour de Valmont.
Regala a la teva mirada una dosi extra de frescor!
Aquest hidratant d'última generació incorpora una pel·lícula intel·ligent biomimètica única que s'adapta a la humitat de l'entorn.
La seva fórmula gel està enriquida amb extracte de genciana fermentada obtingut mitjançant biotecnologia verda.
Combinat amb un bacteri aerobi poc comú, les seves arrels alliberen un concentrat bioactiu únic que reforça les tres barreres cutànies: microbiològica, química i física.
Línies d'expressió atenuades, mirada més fresca i contorns allisats: això és exactament el que aporta aquesta fórmula específica.
Matí i/o nit, aplicar suaument al contorn d'ulls.
Extracte de genciana fermentada
Obtingut mitjançant biotecnologia verda certificada per ECOCERT, aquest ingredient allibera un concentrat bioactiu revolucionari que reforça de manera sostenible les tres barreres cutànies. Garanteix la diversitat del microbioma, estimula la síntesi de lípids de la barrera química i restaura el ciment intercel·lular de la barrera física.
Triple ADN
Altament hidratant i capaç de retenir 10.000 vegades el seu pes en aigua, l'ADN de salmó és un ingredient emblemàtic de Valmont que estimula les funcions antiedat de la pell (regeneració, antioxidació, etc.). És una versió cosmètica ultrapotent dels injectables PN/PDRN* utilitzats en medicina estètica, estrelles de la bioestimulació.
*Polinucleòtids / Polidesoxirribonucleòtids
Hydromorphis
Amb una estructura biomimètica única que reprodueix els fosfolípids de la pell, aquesta matriu protectora intel·ligent ajuda la pell a regular la hidratació en funció del seu entorn.





