El registre a la newsletter s'ha completat satisfactòriament
Grandàries
Color:
15 ML
Disponible
100 ml / 283.33€
42,50 €
Aquest producte ha estat incorporat fa poc al nostre catàleg com a novetat de llançament al mercat, o perquè hem vist que interessava als nostres usuaris. No esperis més prova-ho!
Exclusiu socis Beauty Club* Compra ara! i acumula fins 0,64€ amb la compra de la mida més gran. Acumula 1.5% a totes les compres.

Más información

Masqmai Unique Eye Cream.

Unique Eye Cream és un contorn dels ulls que hidrata i ajuda a reduir les bosses, les ulleres i les línies d'expressió.

Formulat amb àcid hialurònic d'alt i baix pes molecular, oli d'argan i jojoba que hidraten en profunditat la zona del contorn d'ulls.

També inclou Pantenol (provitamina B5) i extracte de flor blanca, que són potents actius antifatiga que redueixen les bosses i les ulleres causades pel cansament.

Amb flor de Verbascum que transforma la radiació UV perjudicial en energia visible, aportant lluminositat.

Hidrata en profunditat el contorn gràcies a l'àcid hialurònic i els olis nutritius.

Redueix bosses, ulleres i signes de fatiga, millorant-ne l'aspecte cansat.

Aporta lluminositat i suavitza línies fines, ajudant a un look més fresc.

Aplica una petita quantitat al dit anular i estén mitjançant lleugers tocs a la zona del contorn de l'ull. Utilitzeu-lo al matí ia la nit sobre la pell neta. Per a més eficàcia conservar aquest producte a la nevera. El fred ajudarà a millorar la seva efectivitat, sobretot a l'hora de combatre les borses contraient els vasos sanguinis i reduint així la inflor.

Aqua, Glycerin, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Methyl Glucose Sesquistearate, Propanediol, Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glyceryl Stearate, Dicaprylyl Carbonate, Panthenol, Tocopherol Acetate, Sodium Hyaluronate, Cetyl Alcohol, Hydrolyzed Verbascum Thapsus Flower, Sorbitan Stearate, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Glycine Soja Oil, Jasminum Sambac Flower Extract, Crataegus Monogyna Flower Extract, Potassium Cetyl Phosphate, Allantoin, Xanthan Gum, Synthetic Wax, Cera Microcristallina/Microcrystalline Wax, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

· Àcid hialurònic d'alt i baix pes molecular

· Oli de Jojoba

· Oli d'Argan

· Pantenol (provitamina b5)

· Flor de Verbascum

· Extracte de flors blanques